Acte de graduació dels estudiants

L’Acte de graduació és la cerimònia oficial de reconeixement als estudiants i les estudiantes de les titulacions de Grau i de Màster de la UPC Manresa que acaben els seus estudis.

En aquest acte, presidit per les màximes autoritats de l’Escola, de la UPC i de la ciutat de Manresa, els titulats reben la imposició de la banda amb l’escut de la seva titulació. També es fa un reconeixement públic dels estudiants i les estudiantes amb els millors expedients de cada grau i les empreses col·laboradores els hi fan entrega d’un obsequi.

L’acte compta amb la presència d’una personalitat rellevant de la vida social i cultural a fi que actuï de padrí de la promoció i pronunciï un discurs.

Els titulats del postgrau ENGIPLANT també reben la imposició de la banda i un diploma dels estudis cursats.

L’estudiant amb millor expedient de la promoció farà un parlament a tots els assistents.

Durant la cerimònia també tenen lloc l’entrega de Premis Domènec Valero, TIC Bages i Emili Viader.

L’acte acadèmic de graduació es celebra al mes de novembre del curs següent a la graduació dels estudiants.

L’Àrea de Relacions Institucionals i Comunicació amb coordinació amb altres àrees de l’escola s’encarrega de l’organització de l’Acte de Graduació. Entre d’altres tasques l’ARIC gestiona la invitació als titulats, controla l’assistència d’aquests i dels seus familiars, fa difusió de la invitació a tots els assistents, gestiona el protocol i l’assistència de personalitats, elabora el guió de l’acte, realitza la difusió de l’acte als mitjans de comunicació i les xarxes socials, gestiona la comunicació amb els titulats assistents a través de telegram, té contacte amb les associacions de l’EPSEM que sempre tenen presència a l’acte de graduació, té contacte amb les empreses que donen premis...

Actualitzat:  26/10/2020