Mitjans de comunicació (rodes de premsa, revisió o redacció notes de premsa, atenció als mitjans de comunicació que venen)

Relacions amb els mitjans de comunicació.

Fem arribar les notícies i/o esdeveniments, mitjançant notes de premsa, als mitjans de comunicació perquè les publiquin i també els convidem a assistir als esdeveniments oberts a la premsa per tal que en donin cobertura des dels seus mitjans.

Donem suport en la revisió de les notes de premsa o les redactem i coordinem l'elaboració de les notes de premsa conjuntes amb empreses o altres institucions.

Treballem conjuntament amb l'Oficina de Mitjans de Comunicació de la UPC que ens assesora i valida els continguts de les notes.

També organitzem rodes de premsa amb els mitjans per a informar-los d'alguns temes i atenem a les necessitats dels mitjans que assisteixen a les rodes de premsa o a cobrir els esdeveniments als que els hem convidat.

Actualment fem arribar els continguts als següents mitjans de comunicació:

• Regió7
  • Manresadiari, Styl FM, Styl FM Classics (YouCom)
  • Nació Manresa
  • Canal Taronja, Cadena Ser, Els 40 i Cadena Dial a la Catalunya Central (Grup Taelus)
  • Ona Bages
  • Panxing
  • Diari de Manresa
  • Anoia Diari
  • La Veu de l’Anoia
  • El Ter
  • El 9 Nou
  • RTVE
  • TV3
  • Europa Press
  • Agència EFE
  • Agència Catalana de Notícies (ACN)

Gestionem també les peticions d'informació dels periodistes en temes concrets i en els quals la UPC Manresa pot ser-ne una font d'informació i facilitem el contacte amb la persona o persones indicades per a informar sobre el tema de cada petició.

D'altra banda, col·laborem periòdicament amb alguns mitjans que ens demanen entrevistes o articles per a espais d'algunes revistes, diaris o programes de ràdio.

Des de l'ARIC fem un recull de premsa que s'incorpora a la memòria anual de l'escola. La UPC també recull diàriament els impactes de la universitat als mitjans de comunicació i els publica al Recull de Premsa, tot i que no recull tots els mitjans en els que anem sortint l'escola.

Gestionem de la base de dades dels mitjans de comunicació de la nostra àrea d'influència.

Actualitzat:  01/12/2020