Donar suport en l'elaboració i la planificació estratègica TIC i la definició d'objectius.

Les TIC juguen un paper molt important en la planificació estratègica degut a l'impacte que tenen en la gestió i el funcionament de les organitzacions. Cal aliniar les nostres actuacions en l'àmbit TIC amb l'estratègia corportiva decidida per les direccions de l'escola i la UPC.

També es important participar en la definició dels objectius per tal de que aquests aprofitin i s'adeqüin a les característiques TIC de l'EPSEM i es tregui el màxim partit dels nostres serveis. També és una oportunitat per detectar carències i necessitats per tal de poder dissenyar nous serveis.

Per això, des dels serveis TIC de l'EPSEM donem suport a l'elaboració dels plans estratègics i els objectius tant de l'escola i del seu departament, com del serveis TIC de la Universitat i en seguim les directrius alhora de planificar els nostres serveis i les nostres actuacions.

Actualitzat:  11 de gener de 2021

ED