Vés al contingut (premeu Retorn)

Reconeixement de crèdits per activitats d'extensió universitària

El reconeixement de crèdits per activitats d'extensió universitària és aprovat cada curs per la UPC.

Reconeixement de crèdits per activitats d'extensió universitària

L'estudiant accedeix a la Seu Electrònica(obriu en una finestra nova) de la UPC per omplir i registrar la instància de reconeixement de crèdits

Activitats que obtenen reconeixement de crèdits

Des de Gestió Acadèmica es revisarà que la informació sigui correcta. En cas que calgui afegir documentació a la instància, l'estudiant ho podrà fer a través de la instància de "aportació de documentació requerida per tràmits acadèmics(obriu en una finestra nova)".

Una vegada resolta la sol·licitud es generarà un rebut de pagament a l’E-Secretaria(obriu en una finestra nova) a ‘Impresos i pagaments’.

Quan aquest import sigui abonat, l'estudiant/a podrà veure dins el seu expedient els crèdits optatius reconeguts.

A tenir en compte

La sol·licitud té una taxa establerta segons el  Decret de preus.(obriu en una finestra nova)

Els terminis per realitzar el procés es poden consultar al calendari acadèmic

Actualitzat:  07/06/2022